Notifications
Clear all

FB and Insta down…


NukesMurphy
Posts: 158
Topic starter
(@nukesmurphy)
Estimable Member
Joined: 9 months ago

Zuck got Zucked! But LSLF forum is still here!!! Thanks fellas!

5 Replies
Box
Posts: 105
 Box
Admin
(@box)
Everyone's Favorite
Joined: 1 year ago

See, I TOLD you we were better!
What's satisfying is knowing they're losing like 8 million dollars every hour they're down.

Reply
Sam
Posts: 189
 Sam
Admin
(@sam)
Member
Joined: 2 years ago

damn right!  Now if we can just get some more people to realize that a join the dark side we'll be set!

What should we call this place?  They call ar15.com arfcom, we need a shorter, more catchy title than the life's short live free forum.  lmao

Reply
2 Replies
NukesMurphy
(@nukesmurphy)
Joined: 9 months ago

Estimable Member
Posts: 158

@sam hell if I know. You guys were the ones who had such a long name! Lol. 

The LSLF Freedom Forum

Reply
Sam
 Sam
Admin
(@sam)
Joined: 2 years ago

Member
Posts: 189

@nukesmurphy lol, that's not any shorter!    haha i'll have to do some thinking

Reply
Box
Posts: 105
 Box
Admin
(@box)
Everyone's Favorite
Joined: 1 year ago

You gotta let the people come up with the nickname, you don't give yourself your own nickname. Who are you, LeBron James?
Call it LSLF Forum and let it ride.

Reply
Share:

%d bloggers like this: